Dostava spletnih naročil in način plačila
Dostava naročila po Sloveniji
Dostava naročila traja od 2 do 5 delovnih dni - med vikendi in prazniki ni dostave.
Naročila oddana do 14. ure, vam odpošljemo še isti dan.
V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in se bomo dogovorili o času dostave.
- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
- Naš partner pakete dostavlja večinoma v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- V kolikor vam dostava na zapisan naslov ne ustreza, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
Koliko znašajo stroški dostave po Sloveniji?
Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov.
- Za naročila do 48,00 € - enoten strošek dostave 4,90 € ne glede na težo naročenih izdelkov
- Za naročila nad 48,00 € - dostava brezplačna
Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki.
Način plačila za naročila v Sloveniji
Pri nas lahko naročilo plačate na različne načine:
- z nakazilom na naš račun (po ponudbi / predračunu). Po naročilu se na vaš elektronski naslov pošlje podatke za plačilni nalog, ki ga lahko plačate na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se vam pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se strinjate s splošnimi pogoji.
- plačilo ob prevzemu naročila (z gotovino ali kartico)
Vračilo izdelkov
VARNO SPLETNO NAKUPOVANJE IN VRAČILO
V spletni trgovini drclauders.si je zadovoljstvo kupcev na prvem mestu.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.
Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Bojan Uršič s.p., Gajeva ulica 16, 1235 Radomlje, e-naslov: info@drclauders.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
UČINKI ODSTOPA OD POGODBE
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
POGOJI VRAČILA BLAGA (omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe)
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Možnost vračila ne velja:
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
STVARNA NAPAKA
Opredelitev stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Uveljavitev stvarne napake Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.